2017, olemme vihdoin valmiita.

Tervetuloa uusille sivuillemme, toivottavasti pidät niistä yhtä paljon kuin me, sillä näiden sivujen eteen on uhrattu monen monta tuntia iltaisin, viikonloppuisin, jouluna ja arkena monen ihmisen toimesta. Vihdoin ne ovat ulkona – feels good! Sivut eivät kuitenkaan ole ainoa asia, mikä on uutta, sillä tänä vuonna puhaltavat uudet ja suuremmat tuulet! First things first:

Työntekijät osakkaiksi!

Tärkeimpänä asiana haluamme mainita sen, että organisaatiorakenteemme on hiukan muuttunut, sillä kesän aikana aloitettu projekti tehdä työntekijöistämme osakkaita on saatu päätökseen. Teimme työntekijöistämme omistajia ja henkilöosakkaita, sillä haluamme sitouttaa henkilöstömme vieläkin tiukemmin ja näin rakentaa yhteistä tulevaisuutta entistä määrätietoisemmin.
Jokainen meille palkattava otetaan sillä lähtökohdalla, että hänellä on mahdollisuus tulla osakkaaksi. Haluamme sitouttaa meille tulevat ihmiset, sillä meille tärkein asia yrityksenä on se, että työntekijämme kokevat itsensä ja työnsä merkitykselliseksi. Näin voidaan pitää huoli siitä, että merkityksellisyys välittyy asiakkaalle asti.

 

Dataohjautuvuus

Toimintamme on entistä enemmän dataan pohjautuvaa, joka tulee näkymään kaikissa asiakkuuksissamme. Tällä tarkoitamme sitä, että kun suunnitellaan kampanjaa, yksittäistä julkaisua, tai isompaa kokonaisuutta, niin kaikki toiminta perustuu alustavasti kerättyyn dataan halutusta viestin vastaanottajasta. Tämän lisäksi keräämme jatkuvasti dataa toiminnastamme sekä kaikesta sisällöstä mitä tuotamme, jotta voimme optimoida tuloksia ja toimintaa paremmin jatkossa yhteistyön edetessä. Teemme hartiavoimin töitä joka päivä ymmärtääksemme erinäisten kohderyhmien arkipäiväistä elämänrytmiä ja käyttäytymistä sosiaalisessa mediassa.

Kaikelle toiminnalle asetetaan selkeät tavoitteet ja ennen kaikkea selkeät mittarit, jotta saavutettua hyötyä voidaan mitata mahdollisimman tarkasti.

Lopetimme palvelut

Meillä ei enää ole palveluita, vaan lähestymistapamme pohjautuu asiakkaiden tavoitteisiin. Asiakkaan tavoitteiden lisäksi meillä on työkaluja, joita yhdistelemällä pääsemme haluttuihin tavoitteisiin. Määrittelimme tavoitteiksi seuraavat:

Brändin tunnettuuden kasvattaminen - tavoite - Sosiaalisen median toimisto - NoBot
Brändin tunnettuuden
kasvattaminen
oman fanikunnan sitouttaminen - tavoite - Sosiaalisen median toimisto - NoBot
Oman fanikunnan
sitouttaminen
yrityksen myynnin kasvattaminen - tavoite - Sosiaalisen median toimisto - NoBot
Yrityksen myynnin
kasvattaminen
Uusien asiakkaiden tavoittaminen - tavoite - Sosiaalisen median toimisto - NoBot
Uusien asiakkaiden
tavoittaminen
Asiakassegmenttien - tunnistaminen - Sosiaalisen median toimisto - NoBot
Asiakassegmenttien
tunnistaminen
Lisäkävijöitä tapahtumaasi - tavoite - Sosiaalisen median toimisto - NoBot
Lisäkävijöitä
tapahtumaasi

Uudet asiakkuudet

Tänä vuonna meillä on ilo työskennellä entistä laajemman asiakaspaletin kanssa. B2B-yritysten lisäksi olemme ottaneet isomman askeleen kuluttajapuolelle ja tuoreimpia asiakkaitamme ovat esimerkiksi Warsteiner, Olvi, Habitare, Jaguar sekä Land Rover.

Keskitymme entistä vahvemmin sosiaalisen median kohdennettuun mainontaan, innovatiivisiin uusiin julkaisumuotoihin ja yritysten myynnin kasvattamiseen.

 

Creative track & strategic track

Olemme sivujen uusimisen yhteydessä luoneet kaksi erilaista trackia, jonka toivomme työnhakijoiden ottavan. Emme halua pelkkää CV:tä ja hakemusta, vaan haluamme maistiaisen siitä, miten potentiaalinen työnhakija ajattelee.

Creative track.

Oletko luova tarinankertoja ja palat innosta tuottaa sosiaalisen median sisältöjä? Jos vastasit kyllä, tämä polku on sinulle.

Luova polkuLuova polku

Strategic track.

Hallitsetko laajoja kokonaisuuksia ja sinua kiinnostaa digitaalisen maailman strategisempi puoli? Jump in!

Strateginen polkuStrateginen polku

Uusia ihmisiä!

Saimme vuoden alussa uutta verta taloon, kun meillä aloitti harjoittelijamme Sara ja Pyry. Viestintää opiskeleva, luova ja kuplivainen persoona Sara ja liiketaloutta opiskeleva sosiaalinen sekä ennakkoluuloton Pyry ovaat suoriutuneet alkuvuodesta kunnialla. Lue lisää Sarasta ja Pyrystä täältä.

Sara Keinänen - Profiilikuva - Sosiaalisen median toimisto - NoBot

Vahvuuksiini kuuluu valokuvaaminen, kirjoittaminen sekä luova ote järjestelmällisyyttä unohtamatta.  Minua kiehtoo somen arvaamattomuus yritysten viestinnän kannalta ja tarinankerronta markkinoinnissa. Parhaimmillani olen pienen paineen alla, ja koen kasvokkaiskohtaamiset tärkeäksi työssä kuin työssä.

Pyry Suojalehto - Profiilikuva - Sosiaalisen median toimisto - NoBot

Halu oppia uutta takaa sen, että haasteet kääntyvät varmasti myös voitoiksi. Vahvuuksiini kuuluu myös kokonaiskuvan hahmottaminen; näkökulmia ja mielipiteitä on aina monia ja niitä yhdistelemällä syntyy hyvä lopputulos. Vapaa-aikaani kuuluvat tv –sarjat, hengailu sekä urheilu.

Hyppää kyytiin sosiaalisen median kanavien välityksellä:

 

Facebook              Twitter                 Instagram                 LinkedIn

Suvi Kinnunen

Author Suvi Kinnunen

Terävä kynä, terävä mieli. Olen nopeatempoisesta ympäristöstä ja ajattelusta syttyvä persoona, joka ei usko inspiraation odottamiseen.

More posts by Suvi Kinnunen