Suuremmat projektit, uudet toimitilat ja strategian kirkastama katse antavat mukavat lähtökohdat tulevaan vuoteen.

Vuotemme 2018 näyttää kaikin puolin erinomaiselta. Suuremmat projektit, uudet toimitilat ja strategian kirkastama katse antavat mukavat lähtökohdat tulevaan vuoteen. Lue alta muut kuulumiset strategiasta, uusista työntekijöistä ja asiakkuuksista sekä henkilöstö- ja asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista. Tänä vuonna case-esittelyjä on luvassa aiempaa enemmän – alla niistä uusimmat.

Strategia vuoteen 2020 asti

Loppuvuodesta teimme ahkerasti strategiatyötä, jossa linjattiin kolme selkeää tavoitetta vuoteen 2020 asti: Kasvatamme henkilöstömme tyytyväisyyttä, asiakastyytyväisyyttä sekä myynnin ja uusasiakashankinnan määrää. Strategian osa-alueiden tavoitteeseen pääsemiseksi on muotoiltu prosesseja, joita otetaan porrastetusti käyttöön heti tammikuusta alkaen. Strategian visio on selkeä:
Vuoteen 2020 mennessä NoBot on Suomen halutuin ja asiakaslähtöisin sosiaalisen median toimisto. 

Uusia ihmisiä

Viime vuonna esittelimme juuri meillä harjoittelussa aloittaneet Saran ja Pyryn. Harjoittelut sujuivat enemmän kuin mallikkaasti ja molemmat ovat työllistyneet vakituisiksi työntekijöiksi. Uutta verta on kuitenkin myös saatu tuotantopuolelle – videokuvauksesta ja valokuvauksesta vastaavat nuoret lahjakkuudet – Jens Zitting ja Hayley Le. Tutustu Jensiin ja Hayleyyn paremmin täältä!

Jens Zitting

Video Producer

050 433 0540
jens.zitting@nobot.fi

Hayley Le

Video Producer

045 1432 544
hayley.le@nobot.fi

Uusia asiakkuuksia

Viime vuonna otimme entistä isomman askeleen kuluttajapuolen brändejä kohtaan, joka näkyy uusissa asiakkuuksissamme, joista olemme hyvin ylpeitä. Maailmaamme ovat astuneet esimerkiksi Sinituote, Haribo, Helsingin Mylly ja Matkamessut ja Teho Sport. Työ jatkuu myös muiden kuluttajabrändiemme kuten Jaguarin, Land Roverin ja Warsteinerin osalta entistä suuremmin.

Entistä tyytyväisempi henkilöstö

Henkilöstön tyytyväisyys on avain tyytyväisiin asiakkaisiin ja yrityksen kasvamiseen. Siksi se on määritelty strategian ensimmäiseksi osa-alueeksi. Pääsääntöisesti kaikki työntekijämme ovat todella sitoutuneita ja tämä näkyy myös henkilöstötyytyväisyyskyselyssä – 100 % henkilöstöstämme viihtyy töissä ja tietää pystyvänsä vaikuttamaan oman työnsä organisointiin.
Yhdessä vietettyä aikaa pidetään työntekijöiden kesken arvossa. Tätä herkkua on tarjolla maaliskuussa, kun koko toimisto lähtee viikoksi Leville yhdistetyn työ- ja virkistysreissun puitteissa.

Uudet toimitilat

Henkilöstökyselyn mukaan ilmeni kehityskohteita muun muassa satunnaisessa työrauhassa, joka ratkeaa kun helmikuussa muutamme uusiin isompiin tiloihin Annankadulle. Tästä lisää hieman myöhemmin, kun saamme tilat järjestykseen. 😏

Suvi Kinnunen

Author Suvi Kinnunen

Terävä kynä, terävä mieli. Olen nopeatempoisesta ympäristöstä ja ajattelusta syttyvä persoona, joka ei usko inspiraation odottamiseen.

More posts by Suvi Kinnunen