Are you ready for

our creative track?

Asiakas & lähtötilanne.

Kotimainen jäätelönvalmistaja, joka ei käytä tuotannossaan mitään lisäaineita.  Facebook-seuraajia n. 15 000, Instagramissa 7000. Fanikunta koostuu pääasiassa suomalaisista ja viestintä sosiaalisessa mediassa tapahtuu suomeksi. Kohdeyleisö on hyvin geneeristä, mutta paras segmentti myynnillisesti on pääkaupunkiseudulla asuvat 30+-vuotiaat. Suurin osa sivutykkääjistä Facebookissa koostuu 35-45 –vuotiaista naisista.

Creative track - kuvituskuva - Sosiaalisen median toimisto - NoBot
Creative track - kuvituskuva 2 - Sosiaalisen median toimisto - NoBot

Asiakkaan ongelma.

He eivät tavoita ja sitouta tarpeeksi omaa kohdeyleisöänsä sosiaalisessa mediassa. Asiakkaalla on kanavista käytössä Instagram ja Facebook, joita he päivittävät pari kolme kertaa viikossa. Sisältö on kuvamateriaaliltaan laadukasta, mutta tekemisestä puuttuu punainen lanka. Asiakas haluaa laajentaa fanikuntaansa sekä luoda pohjaa laajemmalle vuorovaikutukselle, jonka voi lopulta kääntää tuotteen myynniksi.

Haaste & tehtävä.

Suunnittele ja luo kolme erilaista sisältökonseptia asiakkaan tuotteen ympärille. Konseptien tulee vastata sisällöllisesti asiakkaan ongelmaan. Tuota jokaisesta suunnittelemastasi sisältökonseptista yksi tai useampi esimerkkijulkaisu.

Perustele, miten luomasi konseptit auttavat tavoittamaan ja sitouttamaan kohdeyleisöä. Pohdi myös keinoja, jolla sitoutuminen käännetään myynniksi.

Tuota keynote/powerpoint presentaatio suunnitelmastasi. 

Kun olet valmis, voit lähettää hakemuksen, CV:n ja tehtävän (pdf.) alla olevasta painikkeesta. We are waiting!

I'm ready!I'm ready!